Styrelseportalen ger överblick
En styrelseportal för erfarna – och nybörjare
Med styrelseportalen får du snabbt överblick och kontroll på vad som sker i föreningen och vad som förväntas av dig. När som helst och var du än är.
Inför mötet får du stöd att läsa på och under mötet arbetar ni med protokoll och ansvarsfördelning direkt i portalen. Efter mötet sker justering och signering enkelt från portalen. Beslut som kräver åtgärd läggs upp i Ärenderegistret och med påminnelse via e-post.


Samla alla dokument
Dokument som protokoll, avtal, offerter med flera är numera i största utsträckningen digital. Gör det enklare att hålla koll på allt som rör styrelsearbete och förvaltning genom att samla all dokumentation digitalt.
När allt är samlat har alla som behöver ta del av dokument och avtal smidig tillgång.
Vid t. ex. bokslut kan man dela behörigheter med revisor och andra externa parter för att förenkla arbetet.
Man kan också få påminnelser innan ett avtal löper ut så styrelsen kan komma igång med omförhandling i tid.
Förvaltning

Teknisk och ekonomisk förvaltning är en central del av bostadsrättsföreningens verksamhet. Här har styrelsen ett överordnat ansvar gentemot både medlemmar och myndigheter.
I förvaltardelen finns funktioner för att ge styrelsen kontroll över vad som sker avseende den tekniska förvaltningen oavsett om man väljer att utnyttja en extern förvaltare eller ha en anställd.
Om ni styrelsen väljer att utföra vissa uppgifter själva så har ni praktiska funktioner som ni kan använda i förvaltardelen.
Ekonomisk förvaltning ingår inte i förvaltardelen.
Förvaltardelen innehåller förutom lagring av dokument precis som för styrelsearbetet också olika register.
De register som ingår omfattar:
-
Ärenden - Valfria kategorier
-
Lägenheter - Även foton och dokument
-
Medlemmar - Ha uppdaterad kontaktinformation
-
Besiktningar - Följ lagkrav och rekommendationer
-
Avtal - Ha koll på alla avtals kostnader och löptider
Genom förvaltardelen har hela styrelsen kontroll och kan lätt följa hur förvaltningen hanteras och om uppsatta avtal följs.​ Eller utföra vissa själva.

Komplett, praktiskt och lättillgängligt
Överblick och kontroll
Ha kontroll över förvaltningen och administrationen av föreningen. Här finns bra lagring av dokument, olika register och hjälpfunktioner.
Arbeta var du vill
Inget behov att sitta i ett styrelserum och leta i pärmar, allt finns nära dig i din telefon och i din dator
Arbeta när du vill
Passa på när du är på bussen eller när du annars har en ledig stund att ge tid till styrelsearbetet
Spara pengar
Spara pengar genom att hålla nere kostnaden för förvaltning och administration. Spara också tid genom att allt är samlat och lätt att hitta.
Företagsstandard
Låt er brf ha samma standard som många företag. Tjänsterna från Digital Brf bygger på kända produkter och som är mycket använda.
Tryggt
Genom att produkterna används av så många stora företag och organisationer så borgar det för stabilitet och pålitlighet.
Säkert
Med tvåfaktor-inloggning, även den företagsstandard. Ingen risk att hackade lösenord ger åtkomst.
Litet supportbehov
Tydliga instruktioner och stabila produkter medför att support behövs sällan men mail-support finns